Var inte rädd att stå upp för dig själv.

Jag har under hela mitt liv fått höra hur värdelös, dum och idiotisk jag är. Att jag inte är värd någonting. Av familj, släkt och vänner har jag ständigt fått veta att jag inte duger till något. Det finns säkert många där ute som varit med om samma sak, som går igenom samma sak. Efter att ha blivit nertryckt i så många år har jag lärt mig att inte ta åt mig. Jag jobbar varje dag på en bättre självkänsla. Jag vill bara säga till alla där ute som själva går igenom det här. Alla människor är unika, speciella och underbara varelser och alla är precis lika värdefulla. Låt ALDRIG någon ta det ifrån er. Vi är alla här på jorden av en anledning. Var aldrig rädd för att säga ifrån. Alla är värda att få höra att man duger. Så för gud skull, låt er aldrig knäckas av osäkra människor. Stå för den ni är oavsätt om ni är långa, korta, smala, tjocka eller har annan hudfärg. Vi har alla våra brister men det gör oss inte till dåliga människor. Aldrig någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback