Don't stop..

Jag har lärt mig att ge mig tillbaka in i spelet. Nu vet jag verkligen vad jag går för. Efter åratal av kränkningar och påhopp så har jag lärt mig att stänga ute alla elaka kommentarer. Vissa biter tag och lämnar ett litet märke, som sedan med tiden försvinner. Jag är en stark tjej och det vet jag. Har man tagit sig från botten och upp igen. Om man klarat av att ta sig ur sängen de där dagarna då det varit extra jobbigt. Om man levt i en stor kris men överlevt den stormiga tiden då är man stark. Jag är på väg någonstans. Jag har ett liv, jag har en framtid och jag har folk i min omgivning som älskar mig för den jag är. Man ska aldrig vara rädd för att säga ifrån. Man ska alltid komma ihåg att sätta sig själv före alla andra, för det är inte egoistiskt. Man måste lära sig att älska sig själv för att andra ska kunna älska dig. Man måste ge sig själv en chans i livet. En dag kanske du kommer att kunna titta på dig själv i spegeln och se den fina människan du innerst inne är. Den dagen kommer att betyda mer än alla de jobbiga dagarna. Håll fast vi den känslan, för det är den som kommer ge dig drivkraften att leva!


Kommentarer
Postat av: Reebuc

sv : tack så mycket! :)

2010-07-25 @ 21:53:50
URL: http://reebuc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback